منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 99523
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






فنون تکنیک های بدن

عکس

 

فنون تکنيکهای تن بر پايه و اساس علمی بنيان گذاری شده است . ضربه ها ، دوران ها، اثر ضربات ، شکل خاص ضربات ، نظم موجود در تکنيکها و نبودن هيچ کمبود و تزلزلی از نظر جسمی و روانی در تکنيکها حاکی از اين است که سبک کانگ فوتوآ بر اساس يک تز علمی پايه ريزی شده است . لازم به يادآورى مى باشد كه تكنيك يك رابط فنى و رياضى مى باشد و تركيب از عوامل شيميايى وعكس العمل سازى عوامل فيزيكى, زمانى كه فيزيك با رياضيات و شيمى در رابطه قرار مى گيرند رياضيات واسط بين فيزيك و شيمى قرار می گيرد عكس العمل رابط بين حركات و تركيبات می باشد و هر حركت فيزيكى تركيب خاصى را به وجود می آورد .اتمهاى بدنمان نسبت به عالم كيهانى تابعيت دارد يعنى همانطور كه تغذيه از زمين می كنيم تغذيه كيهانى نيز داريم ولى بشر نمی داند چگونه ازاين جسم بهره بردارى كند و ما به وسيله حركات تنظيم شده در جهان شرق و غرب ، شمال و جنوب در محورهاى هندسى و زواياى تابش و مخفى بدن از آن استفاده مى نماييم . اين حركات ذرات را در خود تحليل مى برد و حاصل آن يک سرى انرژى فكرى مى باشد . نه انرژى و كالرى بدنى

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتقال نيرو هميشه به صورت مواج صورت می گيرد . حرکت دورانی امواج موجب غلبه کردن بر مقاومت جسم می شود . اگر بخواهيم قوانين فيزيکی را از فنون کآنگ فو حذف کنيم ، هيچ ضربه ای موثر نخواهد بود و تکنيک ها با يک سستی و کاهش نيرو مواجه می شود و در نتيجه استفاده از اين تکنيکها شخص مبتلا به درد مفاصل و تحليل نيروی بدن و کم شدن کارايی تکنيک خواهد شد . و با رعايت آنها ضربه ها قوی تر ، موثر تر و عمل و عکس العمل نيروی بدن سريعتر و غلبه بر اجسام آسان تر می گردد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah